19. 1. 2012

6.den večer - Sukothai

TUf jsme tu po 5. hodinách v busu koncipovaném pro thajce se cejtím trochu jako složená harmonika. Před Sukotaji přistoupil remvizor a byl takhodný že nám zastavil před guest housem. Poznámka: zjišťuju že můj anglickej akcent a zásoba slovíček já spíše na obtíž. Janička používá jednoduché véty a slova a domluví se rychleji. GH je skvělej byly tu nabídkz od 150 asi do 500 máme za 300 B pokoj a koupili jsme dvě noci.

Uplnej luxus krásnej pokoj sprcha záchod a ke všemu nás víta ohňostroj ... Ooo my Budha ...  No jo dnes je svátek Budhy ... Je tu jarmark spousta jídla, dvě divadla open air - to teda je asi jen pro místní - já mám pocit jako by tam behali a nadávali si. Ale co když je to "Šejkspír" ;-) 

Dál jsem si nějakou tradiční thajskou misku za 20B a pak se našel soupeř ... vypadalo to jako ridší guláš no spíš ragů. Jak jsem se dopoledne kasal že neumí pálivy, beru zpět paní mi to vysvětlila - dál jsem to ještě v pohodě ale opravdu to dávalo!! A za 25B krása. Na závěr zmrzlina v rozpůleném kokosu (samo že kokosová) s ananasem kokos mlékem - lepší zmrzku jsem nejedl.

Potom procházka mezi osvětlenýma památkama a páe fotek. Zejtra vemu stativ a nafotím to lépe. Je tu teraska wifi a 10min k památkám. Tak dobrou noc nebo poledne nebo kolik tam u nás vlastně je.

Ze Sukothaje Old town GH pro TumaTour, Vašek ;-)




1 komentář:

  1. Festival byl fakt mazec, oficialni nazev je "Sukhothai Loi Krathong and Candle Festival" a je fakt, ze louci a lampionu vseho druhu tu bylo nespocet. Idealni k vecerni nasteve takze +5 hvezdicek pro cestovku Tumatour :-)

    OdpovědětVymazat