21. 1. 2012

8. Den - Motorky

Po ranní snídani - kterou fotil Kert, jsme začli znovu řešit letenky. Nok air web taky stále nefunguje. Pogramátoři tu asi aplikace netestujou. No nic tak pokus telefon. Monča volá a já pripravuju seznam jmen v ICAO abecedě (zlatá práce asi jsem se fakt na tom letním školení naučil).

Tak už se to diktuje, operátorka jev pohodě. Ještě karta, a ... SAKRA! Sorry our service is unavailable. "Jo holka my Ti to říkali na začátku!" ;-) ...Slečna nám povídá, že to jde i po tel. ale že by ráda kartu ofoťit. To se nám moc nelíbí. Nakonec to jde zaplatit v supermarketu. Ty služby tu ale sviští; ;-) Jen nám za to naúčtovala po kilču na hlavu.

Dobrá tak poboji s letenkami (možná že se ještě na letišti přeptám proč platit víc když maj problém s webem oni) jsme se rozhodli pro výlet na motorce - automatu.
Moje první větší jízda na motorce. A jde ní to supr. Směr vodopád v národním parku.

Tak po hodinové projížďce - Jsme na místě. A jdemna vodopád. Už 4 thajec říká, že jen kilometr. Jsme na vážkách. Janičce  spadli do vody brejle tak je lovím a jdem zpět. Cestou do sukhotaj se stavujem na banány.

Večeře byla v našem oblíbenem "Thaj cafe", Jídla dodá kert. A teď ta perlička: objednali jsme si jídlo, přinesli to a néjak jsme si nerozlišili že to co dali Janičce je i moje jídlo. Tak furt čekám a furt nic. Nakonec jsem se zeptal, slečna servírka se zasmála a sdélila mi, že mi to janička snédla ;-). Tak ještě jednou prosím. K pití kokos se zmrzkou, a pak fresh multivitamín (mango, citron, pomeranč, kokos). Já tu zemi prostě žeru.

Náš hotel nám ještě umožnil sprchu. Tak a teď tu sedíme a čekáme na bus do BKK a pak letíme na Trang...

Finance pro dnešek:
- 100 B kredit
- 200 B motorka
- 2970 B letenka
- 320 B bus do Bankoku (1st class)
- Standardně za jídlo 70B snídané 10B voda, 15B banány, Večeře obdobně... Jak snídaně

Žádné komentáře:

Okomentovat