18. 1. 2012

5 den - poslední den treku a rafty

Noc nebyla tak chladná jako včera ale zase jsme měli o chlup "kvalitnéjší" deky než včera takže to vyšlo docela na stejno. Bambusová podlaha (pro představu jde o tenké bamboo proužky na peknech) na které už trošku zapracoval zub času se lehce prohýbala při pootočení se na bok. Janička se probudila na zimu a trochu se vrtěla. Za chvíli kert: ty pišto tady je to jak v polariu. Jindra taky nespal, takže jsme se rozhodli, že si vemem deky rozfoukáme oheň a prostě se ohřejem. A stalo se. ;-) sedíme a přemejšlíme kse má asi být výhled na údolí. Bylo něco před šestou ranní. Za chvíli se přidává i Vendy. Pomalu se začlo rozednívat a tak jsem chvíli fotil.

Průvodci už jsou také vzhůru ale že by nám alespoň dali konev na čaj. Oheň je tak kde je kudla problém.

Snídaně je až po deváté : tousty vajíčko s mrkví nebo jam. Po snídani janička obdarovala dítko nafukovacím balónkem a tužkaou. Před námi trek tři hodiny. Zastavujeme u řeky pod peřejí - je třeba se osvěžit. Wang nebo jak se vlastně jmenuje jeden z korejců má problém s snídaní. Nějak si nesedli. Pro upevnění mezinárodních vztahů dostává od kerta první pomoc (samo že nejde o umělé dejchání ale o proacid - něco na žaludek).

Přišli jsme do vesnice kde nás převezli na korbě tojoty do jiné vesnice na oběd. Oběd byl supr. To co první den pak jakési núdle se zeleninou a meloun a ananas.

Přesunuli jsme se k vorům (resp převezli nás). Na jeden vor se vejdou 4 lidí. Tak jsme jeli já s Janičkou Jindra Monča a druhej vor Hany, Lotta, Kert a Vendy.  Splavení voru je o malinko těžší než lodi. Je prostě delší. Trošku jsme zezačátku kravili a hle už jsem byl s Janičkou ve vodě. 45 minut voru uběhlo jak nic, a razíme zpět do Chiang Mai. Kontakt na holky máme - na korejce ne ale co se dá dělat.;-)    

Nákupy nic nového:
- Voda a pivo ceny stejné

Ještě info k večeru. Na večeri jsme šli vedle do hotelu. Dali jsme si: kert zelené kari. Já kreveti s chili (zatím mě tu nic moc nepalilo asi thajcům budu muset ukázat jak se vaři palivej model. Holky si dali "výsměch itálii" v podobě pizzi - rozpečená bageta s čímsi.

Po večeři thajská masáž - po treku to fakt bodné. Škoda že jsem neměl nějakou pěknou thajku ale thajec to zase dohnal silou takže výsledek skvěli, malém jsem tam usnul

Žádné komentáře:

Okomentovat