23. 1. 2012

10. Den - výlety lodí

Ráno vstáváme brzy. Chcem zabalit, najít odvoz do kraby - ideálně až na pláž. Snídani ani nemáme. Je docela hic. Jen pití. Janička balí a s monikou a Vendy jdem zjistit kdo nás odveze. Těžkej úkol tady fakt mluví všichni jen thajsky!. Jindra a kert domlouvaj zájezd po ostrovech - naštěstí dorazila recepční. Není to jako mluvit s rodilcem ale dá se to. My jsme na tom o chlup hůř. Na "zastánce" hrajem "aktivity". Kreslíme panáčky. Časy apod. No jo jenže oni aktivity moc nehrajou a neříkal ani "Okej Okej" tak je asi fakt mimo. NO nic zkoušíme dál. Holky zkoušej néjakou mini van station, já zkouším taxikáře. Hned na vétu jestli mluví engliš kroutí že ne. Ale zavedl mě k milé thajské slečně, co rozumí a její taťik dokonce mluví a za 2500B nás svěže až na Krabi beach! Supr - Jak jsme pozdéji spočetli je to jen o kilčo na osobu dražsí což za komfort raní přepravy bez čekání jde.

Vejlet

Vyrázíme typicky turistickou lodi asi 25 lidí. Anglicky taky moc nedávaj. Ale neva co si taky s nima povídat. Jo to jsem sii myslel než přišel a ukazoval na foťák a vodu. Naštěstí nám tlumočila číňanka zijíci v malajsii (nebo to byla malajka v číně ? Ne to první je správně). Za 50B jsem si pronajal pouzdro - lodní pytel a do něj jsme dali foťáky a doklady. A už vím i proč! Ostrov nemá pláž a musí se tam doplavat. Poznámka: všichni museli mýt vestu a protože se plavalo jeskyní tak jsme délali mašinku. Uvnitř ostrova laguna s vegetací! Krásné místo mám to ve foťáku. Kert slíbil, že udelá v pc panorama, tak uvidíme. Janička je středem pozornosti holek - místních turistů - fotí se s ní :-D

Jedem dál další ostrov je jako z karibiku. Jen palmam nad pláží mi tu chbí! (udélal jsem mraky fotek některý prej jak do kalendáře - no uvidíme jak to zobrazí pc).
Na ostrově byl oběd formou bufetu. Mořský potvory néjaká kary-ananaso-bambusová omáčka, saláty apod. Supr! Tohle miluju! Ostatní ůplně neoslovila míra pálivosti. Ale jinak snad ok (zvlášť ovoce po o :-D ).

Popojeli jsme na potápění - snorchlování abych byl přesný nékam ke ko hay ( nebo tak nějak). Je to tu pěkný ale je tu trošku proud a zakalené moře. No neva, i tak je to skvělý plavat v hejnu stovek ryb.

Poslední zastávka na druhém korálu. Je lepší! Lepší viditelnost, větší hejna ryb, krásný sasanky (ještě že máme žabžu - janičky podvodní fuji foťák). Zdokumentoval jsem co šlo! Dokonce sem viděl i Murenu! Jsme tu asi jediní kdo umí plavat a tak ty guidi ukazujou tyhle ryby spíš nám občas vylový ježka či hvézdici - ad viděj něco i místní neplavci :-).

Při návratu lodí si povídame s čiňankou a k jejich oslavě nového roku dostáváme nějaké sladkoslané tyčinky. Dala nám kontakt, když budem v číné ať řeknem :-)

Večer bydlíme ještě stejně. Ráno máme dohodnutý převoz. K večeři jedí většina krevety s rejží a pivo Chang. Janička má rybu -moc dobrou, a já zase exotika:-D 5 krabů, rejži a brutál pálivou omáčku. Jo ano, já jim opravdu pálivé modely ale toohle byl fakt mazec- ke konci mě to už tak nepřišlo ale začátek, ten dával! Krab supr maso taková stokrát lepší ryba - delikátní - ale za tu pakárnu s vybíráním klepet a krunýře to nestojí, zůstanu věrnej chobotnici a krevetám...

Moc tu neuměj počítat. I na 40 + 55 si berou kalkulačku. Nevadí jiný kraj jiný mrav :-D

Tak zejtra na krabi navidénou ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat